نابود شدن کامپیوتر با این فلش مموری

نابود شدن کامپیوتر با این فلش مموری

معرفی یک مدل از فلش مموری که کامپیوتر شما را نابود می کند!؟

نوعی فلش‌مموری مخرب تولید شده است که می‌تواند پس از اتصال به‌ رایانه، دستگاه را به‌ آتش بکشد یا قطعات اصلی آن را بسوزاند. نوعی فلش‌ درایو مخرب با نام ‘Dark Purple’ تولید شده که از طریق درگاه یو‌اس‌بی طعمه را مورد حمله قرار می‌دهد و نه تنها اطلاعات درایورها بلکه کل قطعات سخت‌افزاری را به نابودی خواهد کشاند؛ این قطعه توسط یک متخصص روس علاقه‌مند به حوزه سخت‌افزار ساخته شده است.

این فلش‌ درایو مخرب پس از دریافت انرژی الکتریکی 220 ولت از طریق درگاه یو‌اس‌بی، مانند یک ترانسفورماتور جریان مستقیم عمل کرده و در هر سیکل به وسیله چند خازن کوچک جریان خروجی را افزایش می‌دهد. این پریود رفت و برگشت تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد تا برد اصلی سیستم و قطعاتی که دارای دیودهای TVS هستند به کلی از بین بروند.

اکثر قطعات اصلی نصب شده بر روی مادربرد از طریق کابل و یا سیم‌کشی داخلی به یکدیگر متصل بوده از این رو جریان بیش از اندازه موجب آسیب رساندن به آن‌ها نیز می‌شود. از آنجا که این روزها فایروال‌ و آنتی‌ویروس‌های قدرتمندی بر روی گجت‌های مختلف نصب است، از USB killer می‌توان به منظور نابود کردن تمامی اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌های دارای درگاه یو‌اس‌بی با ضریب اطمینان 100 درصد استفاده کرد. تولید انبوه USB killer باعث خواهد شد زین پس اگر سهواً و یا عمداً به یک فلش‌درایو ناشناس برخورد کردید با صرف نظر از اطلاعات، آن را به حال خود رها کنید یا اینکه صابون از بین رفتن تمام قطعات سیستم تان را به جان بخرید.