قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها + عكس

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها + عكس

عجیب ترین قوانین در کشورهای مختلف نه تنها باورنکردنی هستند بلکه این کارها در کشورهای دیگر جرم محسوب می شوند و پیگرد قانونی دارند.گاهی زندگی بسیار محدودکننده می شود. البته همه ما آزادیم زندگی و شادی را دنبال کنیم، اما فقط در چارچوب عقلی و مجاز.

اما اگر شادی برای شما به معنای راندن تانک یا برهنگی کامل است، آزادی برایتان معنایش را از دست می دهد. خوشبختانه 196 کشور در جهان وجود دارد و هر کدام قوانین و ارزش های خاص خودشان را دارند. مهم نیست چه کاری دوس دارید بکنید، به هرحال جایی در جهان وجود دارد که فکر کنید مردمش کامل آزاد هستند و زندگی خوبی دارند.

برهنگی کامل در اسپانیا
شهروندان و گردشگران سراسر جهان می توانند یکی از اختیاری ترین پوشش های خود را در اسپانیا داشته باشند و وارد جایی شوند که می توانند حتی بدون هیچ گونه لباسی آزادانه بگردند. در اسپانیا می توانید به طور قانونی در هر مکان عمومی که بخواهید برهنه شوید! از سال 1978، قانون اساسی اسپانیا نه تنها به مردمش مجوز برهنه بیرون رفتن را داده بلکه آن را یکی از حقوق انسانی آن ها می داند. تلاش هایی برای تغییر این قانون در گذشته انجام شده، اما هیچ یک ادامه نیافته است.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)

مصرف موادمخدر در پرتغال
مصرف هرنوع ماده مخدر در پرتغال قانونی است. البته اگر با موادمخدر دستگیر شوید، هنوز هم نزد مشاور فرستاده می شوید، اما به خاطر داشتن مقدار شخصی از هر نوع ماده مخدر به زندان انداخته نمی شوید. سیاست پرتغال کارآمد به نظر می رسد. قبل از قانونی شدن موادمخدر، آن ها مشکل بزرگی با موادمخدر داشتند، از هر 100 نفر یک نفر به هروئین اعتیاد داشت. اما در مدتی که حدود چهار سال از قانونی شدن آن می گذرد، مرگ های ناشی از موادمخدر نزدیک به 90 درصد و همچنین نرخ مبتلایان به ایدز کاهش یافته است.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)

نصب شعله افکن روی خودرو در آفریقای جنوبی
در آفریقای جنوبی می توانید محصولی به نام «بلاستر» بخرید، نوعی شعله افکن که شعله های آتش 20 متری بیرون می دهد و به خودرو نصب می شود. بلاستر از دو طرف خودرو آتش بیرون می دهد و به رنگ آن آسیب نمی زند. این کار کاملا قانونی است. د. آفریقای جنوبی سالانه 13000 مورد سرقت اتومبیل با سرنشین اتفاق می افتاد،

بنابراین کشور با این قانون به شما اجازه می دهد هرکسی که قصد شکستن و وارد شدن به اتومبیلتان را دارد بکشید. البته مخترع آن اصرار دارد که این وسیله کسی را نمی کشد و فقط نابینا می کند. بلاستر در سال 1998 عرضه شد اما تقاضای کافی برای آن وجود نداشت. افراد ترجیح می دادند دست دوم بخرند یا حتی از شعله افکن های شرکت خودروی خودشان استفاده کنند.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)

ازدواج با سگ در هند
در هندوستان می توانید به صورت قانونی با هر حیوانی که بخواهید ازدواج کنید؛ و سگ ها یکی از محبوب ترین گزینه ها برای ازدواج هستند. مردی از دهلی نو در این باره توضیح می دهد:وقتی بچه بوده دو سگ را با سنگ زده و آویزان کرده و معتقد بوده بیماری های که بعدا به آن دچار شده نتیجه ظلم به این حیوانات بوده است.

او نزد یک طالع بین محلی می رود که به او می گوید تنها یک راه برای از بین بردن این نفرین وجود دارد و آن این است که با یک سگ ازدواج کند. خانواده مرد موافقت کردند. حتی به او کمک کردند بهترین سگ را به عنوان عروسش انتخاب کند. هم چنین مراسم عروسی باشکوهی برگزار کردند تا پیوند ابدی آن ها را جشن بگیرند.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)

دزدی در هلند
اگر در هلند یک اثرهنری باارزش را بدزدید لازم نیست برای فروش آن به بازار سیاه بروید. اگر کمی صبور باشید قانونا شما مالک اثر دزدیده شده می شوید. بعد از 20 سال، اثر هنری متعلق به کسی خواهد بود که آن را داشته باشد. البته اگر از یک مجموعه عمومی سرقت کنید یا یک نقاشی که میراث فرهنگی است را بدزدید باید 30 سال صبر کنید تا مالک آن شوید؛ بنابراین اگر بتوانید نقاشی رامبرانت را چند دهه در اتاق خود مخفی کنید مال شما می شود.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)

کمک گرفتن از کارمند دولت برای تزریق هروئین در کانادا
در مرکز شهر ونکوور، یک ساختمان دولتی وجود دارد که تزریق هروئین به معتادان توسط کارشناسان پزشکی به طور قانونی انجام می شود. بدین منظور باید مواد خود را همراه داشته باشید، اما خطر دستگیری وجود ندارد و می توانید نام جعلی خود را به افراد آنجا بگویید. داخل ساختمان 12 کابین تزریق وجود دارد که همه مجهز به سوزن های تمیز و تجهیزات استریل هستند.

حتی کارمندان این مرکز به شما کمک می کنند رگتان را درست پیدا کنید. اغلب آن ها آنجا می ایستند و مراقب هستند که اوردوز نکنید. این برنامه 20 سال پیش آغاز شد، زیرا در آن زمان ونکوور بالاترین آمار ایدز را در جهان توسعه یافته داشت. این دستاورد بزرگی بود و برخی افراد دو یا سه بار در روز به این مرکز مراجعه می کنند.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)

داشتن مینی گان در آمریکا
بسیاری از شما می دانید که آمریکایی ها حق حمل اسلحه را دارند، اما شاید ندانید که در آمریکا حتی می توانید مینی گان بخرید. مینی گان ها که در اصل فقط برای کشتن هزاران سرباز دشمن طراحی شده بودند، می توانند شش هزار گلوله در دقیقه پرتاب کنند و در آمریکا می توانید حتی یکی از آن ها را در خانه داشته باشید. از سال 1986 شهروندان آمریکایی حق دارند برای حفاظت از خانه خود مینی گان بخرند.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)

راندن تانک در انگلستان
از نظر فنی، انگلستان تنها جایی نیست که می توانید در آن تانک سوار شوید. جاهای زیادی در آمریکا وجود دارد که به مشتریان اجازه می دهند سوار این وسیله نقلیه جنگی شوند، حتی برخی از آن ها به شما اجازه می دهند ماشین ها را خرد کنید یا از روی خانه های سیار حرکت کنید. با این حال انگلستان در این زمینه یک قدم از همه جلوتر است، چون رانندگی با تانک در جاده قانونی است. شما می توانید با تانک هرجا که بخواهید بروید، چه بخواهید به فروشگاه بروید چه بخواهید بچه هایتان را از مدرسه برگردانید. شما باید سلاح ها را غیرفعال کنید و قطعات پلاستیکی روی چرخ ها نصب کنید و سپس هرجا دوست دارید بروید.

قوانین بسیار عجیب در برخی از کشورها (عکس)