برند خودروسازی رولزرویس اولین خودروی الکتریکی خود را با نام Spectre معرفی کرد

برند خودروسازی رولزرویس اولین خودروی الکتریکی خود را با نام Spectre معرفی کرد

برند خودروسازی رولزرویس اولین خودروی برقی خود را رسما معرفی کرد. ما در مورد یک کوپه لوکس الکتریکی به نام Spectre صحبت می کنیم. اگرچه قیمت این خودروی الکتریکی فاش نشده است، اما گران‌تر از رولزرویس کولینان (327750 دلار) و ارزان‌تر از رولز رویس فانتوم (458000 دلار) خواهد بود. فروش خودروی الکتریکی رولزرویس اسپکتر باید در پایان سال 2023 آغاز شود. از نظر ظاهری، خودروی الکتریکی اسپکتر تفاوت کمی با سایر مدل های کوپه لوکس برند رولزرویس دارد. بنابراین به دلیل طراحی خود که برای خودروهای رولزرویس سنتی است، شناخته شده است.

این ارائه از برند معروف خودرو بیشتر با هدف به نمایش گذاشتن ظاهر خودروی برقی است. بنابراین اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی خودروی برقی داده نشد. رولزرویس خاطرنشان کرد که مسافت طی شده خودروی الکتریکی پس از یک بار شارژ، چند ثانیه برای شتاب 100 کیلومتر در ساعت، حجم باتری و سایر ویژگی های فنی هنوز به طور کامل مشخص نشده است. بنابراین اطلاعات دقیق در مورد جنبه فنی خودروی برقی متعاقبا ارائه خواهد شد. اطلاعات بیشتر شامل قیمت فروش خودروی برقی نیز خواهد بود.

Rolls-Royce

این برند خودرو اشاره کرد که انتظار می رود این خودروی الکتریکی با یک بار شارژ 420 کیلومتر را طی کند. با این حال موتور خودروی برقی 577 اسب بخار در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن این موارد می توان حدس زد که مدل رولزرویس اسپکتر می تواند در 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. خودروی الکتریکی مذکور از نظر قدرت و شتاب بین آئودی E-Tron و Polestar 2 قرار خواهد گرفت. با این حال، همچنان از خودروهای الکتریکی تسلا مدل اس پلید، پورشه تایکان و لوسید ایر عقب خواهد ماند. با این حال، این خودرو سرعت کم خود را با فناوری های پیشرو، فضای داخلی جادار و لوازم جانبی لوکس جبران می کند. لازم به ذکر است که طول رولزرویس اسپکتر 5.45 متر و عرض آن 2.077 متر است.

Rolls-Royce

Rolls-Royce